Corporate Brochure voor Schiphol Group

Print

Schiphol Group wilde een brochure met het doel om een innovatieve retail start-up intern te pitchen. Zowel in tekst als in vormgeving moest de brochure inspireren en overtuigen. Ik schreef de teksten en was verantwoordelijk voor de vorm en de inhoud. In samenwerking met een vormgever en art director Kim van Noord hebben we de brochure binnen een periode van 1,5 week met succes weten te realiseren.

Referentie van opdrachtgevers Lot Frijling en Maryan Brouwer:

“Schiphol heeft met Talita samengewerkt voor het opzetten van een verkoop brochure voor een nieuwe retail start-up. Ze schreef de teksten voor de brochure en coördineerde de vormgeving met professionals uit haar netwerk. Wat opvalt aan Talita is haar veelzijdigheid. Ze weet en voelt wat er speelt in de retailwereld en bij consumenten. Daarnaast is ze zakelijk en had ze de projectbegeleiding rondom de brochure goed in de hand. We hebben de samenwerking met Talita ervaren als zeer prettig en persoonlijk, met een 9+ als resultaat.”

Magazine: 32 pagina’s | A3 formaat

Oplage: 50 stuks

Tekst en projectleiding: Talita Kalloe (Soulstores.com)

Art Direction: Kim van Noord

Inzage in het magazine op aanvraag.